REGULAMIN - Internetowa kwiaciarnia Kwiaty GAJ

Przejdź do treści
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Kwiaty Rosarium
 




1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
 

1. Sklep internetowy Kwiaty Rosarium, działający pod adresem: www.kwiatygaj.pl, prowadzony jest przez "ROSARIUM" S.C. AGNIESZKA SKUTA,KORNELIA MULTAN, z siedzibą przy: ul. Świeradowska 70 50-559 Wrocław, działający pod numerem NIP: 899 23 75 290, REGON: 932253751.
 
2. Niniejszy Regulamin Sklepu internetowego określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym Kwiaty Rosarium a w szczególności zasady i tryb zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu, jak również tryb postępowania reklamacyjnego oraz tryb odstąpienia od umowy przez Konsumenta.
 
3. W zakresie Usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 344, ze zm.).
 
4. Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Wszyscy Klienci są obowiązani zapoznać się z postanowieniami Regulaminu, przed dokonaniem zakupu.
 
5. Każdy Klient zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.
 
6. Każdy Klient ma możliwość zapoznać się z Regulaminem w każdym czasie, klikając na stronie internetowej Sklepu www.kwiatygaj.pl w hiperlink „Regulamin Sklepu". Regulamin można w każdym czasie pobrać i wydrukować.
 
7. Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu www.kwiatygaj.pl odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740, ze zm.), lecz zaproszenie do zawarcia umowy, w myśl art. 71 Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740, ze zm.). Klient wysyłając Formularz Zamówienia składa ofertę kupna wskazanego Towaru lub wskazanej Usługi za cenę i na warunkach określonych w opisie.
 

2. DEFINICJE
 

Regulamin
- niniejszy zbiór regulacji organizujących zasady korzystania z Usług Sklepu przez Klientów.
 
Konsument (umowy zawarte przed 1 stycznia 2021 r.) - osoba fizyczna, dokonująca umowy cywilnoprawnej za pośrednictwem Sklepu, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
 
Konsument (umowy zawarte od dnia 1 stycznia 2021 r.) - przez Konsumenta uważa się następujące osoby:
 
     
  • osoba fizyczna dokonująca umowy cywilnoprawnej za      pośrednictwem Sklepu, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością      gospodarczą lub zawodową - tzw. „Konsument sensu stricto"
 
oraz
 
     
  • osoba fizyczna zawierająca umowę cywilnoprawną za      pośrednictwem Sklepu, bezpośrednio związaną z jej działalnością      gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla      tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności      z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej,      udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji      i Informacji o Działalności Gospodarczej - tzw. „Przedsiębiorca      na prawach Konsumenta".
 
Dla celów niniejszego Regulaminu przyjmuje się, że w razie braku rozróżnienia wskazanych dwóch grup podmiotów, Regulamin odnosi się zarówno do Konsumentów sensu stricto, jak też Przedsiębiorców na prawach Konsumenta.
 
Klient - osoba fizyczna (w tym Konsument), która ukończyła co najmniej 13 lat (pod warunkiem, że uzyskała zgodę przedstawiciela ustawowego), osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która korzysta z Usług świadczonych przez Sklep.
 
Formularz Zamówienia - Usługa dostępna na stronie internetowej Sklepu, za pomocą której Klient może dokonać zakupu, w szczególności poprzez dodanie Towarów lub Usług do Koszyka oraz określenie niektórych warunków Umowy Sprzedaży m.in. sposobu dostawy i płatności.
 
Koszyk - element Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Towary lub Usługi oraz w którym Klient ma możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w tym ilości nabywanych Produktów.
 
Sklep - serwis internetowy, należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną: www.kwiatygaj.pl, za pośrednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedawcy Towary lub Usługi.
 
Sprzedawca - "ROSARIUM" S.C. AGNIESZKA SKUTA,KORNELIA MULTAN z siedzibą przy: ul. Świeradowska 70 50-559 Wrocław, który prowadząc działalność zarobkową lub zawodową proponuje sprzedaż za pomocą swojej strony internetowej.
 
Towar - rzecz ruchoma, będąca przedmiotem obrotu pomiędzy Sklepem i Klientem, którego warunki sprzedaży określa Formularz Zamówienia.
 
Usługa - działalność gospodarcza o charakterze nieprodukcyjnym, świadczona bez jednoczesnej obecności Sprzedawcy i Klienta (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Klienta, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 576, ze zm.).
 
Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży Towarów lub Usług na odległość zawarta przez Klienta za pośrednictwem Sklepu, zwykle przez Formularz Zamówień.
 

3. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
 

1. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.
 
2. Zamówienia od Klientów są przyjmowane za pomocą wysłanego Formularza Zamówień, dokonanego za pośrednictwem strony: www.kwiatygaj.pl lub e-mailowo na adres sklep@kwiatygaj.pl, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
 
3. Zamówienie Towarów lub Usług realizuje się poprzez wybranie Towarów lub Usług, którymi Klient jest zainteresowany, kliknięcie przycisku "DODAJ DO KOSZYKA", znajdującego się przy opisie Towarów lub Usług, a następnie, z poziomu "KOSZYK", znajdującego się w zakładce Sklepu, wypełnienie Formularza Zamówienia, w tym wyboru formy dostawy i zapłaty bądź wyboru opcji zapłaty przy odbiorze, jeśli takowa jest dostępna dla Towaru lub Usługi, a następnie kliknięcie potwierdzenia zakupu.
 
4. Przedsiębiorcy, uznani za tzw. Przedsiębiorców na prawach konsumenta (patrz: definicja „Konsumenta" w niniejszym Regulaminie), zawierający umowy po 1 stycznia 2021 r., będą musieli zaznaczyć, już w chwili składania zamówienia Towarów lub Usług, że zakup nie ma dla nich charakteru zawodowego.
 
5. Po złożeniu zamówienia Klient dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia na swój adres e-mailem, podany w Formularzu Zamówienia.
 
6. Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, przy czym:
 
a. w przypadku złożenia zamówienia płatnego przy odbiorze - rozpoczyna się maksymalnie następnego dnia roboczego, po jego potwierdzeniu przez Sprzedawcę.
 
b. w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem tradycyjnym - rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty za złożone zamówienie, na koncie bankowym Sklepu.
 
7. Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane 24 godziny na dobę, bez względu na dzień tygodnia.
 
8. Klient otrzyma wiadomość o przyjęciu zamówienia do realizacji, co jest rozumiane jako oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty. Z chwilą jego otrzymania, przez Klienta, zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
 
9. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon VAT. Na życzenie Klienta zostanie również wysłana faktura VAT.
 
10. Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:
 
a. E-mail - sklep@kwiatygaj.pl
 
b. Fax - 501645308
 
c. Adres korespondencyjny - ul. Świeradowska 70 50-559 Wrocław
 
11. Podana w zamówieniu cena stanowi całkowitą wartość, jaką Klient zobowiązany jest zapłacić (cena brutto). Zawiera ona należny podatek Koszt dostawy nie jest wliczony w cenę, gdyż zależy od wybranego przez Klienta sposobu dostawy zakupu.
 
12. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen znajdujących się w Sklepie, wprowadzania nowych Towarów lub Usług do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
 
13. Jeżeli Konsument zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza uzgodnioną cenę, opisaną w ustępie poprzednim, Sklep niezwłocznie poinformuje Konsumenta o tym fakcie, wyjaśniając przyczynę różnicy ceny. Obciążenie Konsumenta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody Konsumenta.
 

4. DOSTAWA I KOSZTY TRANSPORTU
 

1. Realizacja wysyłki zamówienia w Sklepie odbywa się za pośrednictwem:
 
kuriera
 
Odbiór osobisty
 
2. Zamówienia składane w Sklepie są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta będą zrealizowane najbliższego dnia roboczego.
 
3. Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi zwykle: ________. Na czas oczekiwania składa się czas realizacji zamówienia, a więc skompletowanie Towarów do zamówienia oraz przewidywany czas dostawy, który wynosi od 24 godzin, w przypadku Polski.
 
4. Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia wynikające z winy przewoźnika.
 
5. Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient powinien w jego obecności dokładnie sprawdzić zawartość i kompletność przesyłki, stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego Towaru. W przypadku uszkodzenia przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.
 
6. Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru w Sklepie stacjonarnym, pod adresem: ul. Świeradowska 70 50-559 Wrocław.
 

5. REALIZACJA PŁATNOŚCI
 

1. W ramach funkcjonowania Sklepu możliwe są następujące sposoby płatności:
 
1. za pobraniem – przy odbiorze przesyłki;
 
2. przelewem, na rachunek bankowy - 97 1050 1575 1000 0022 4995 3254;
 
3. PayPal, Przelewy24, Blik
 
2. Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie, w terminie do pięciu (5) dni roboczych, od daty złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca i zamówienie zostaje usunięte z systemu. W tytule płatności wystarczy podać tylko numer składanego zamówienia. Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty, przy uprzednim poinformowaniu o tym fakcie obsługę Sklepu.
 

6. REKLAMACJA
 

1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru, w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740, ze zm.).
 
2. Wada fizyczna Towaru polega na niezgodności sprzedanego Towaru z umową, co ma miejsce, gdy:
 
     
  • Towar nie posiada właściwości, które powinien      mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności      lub przeznaczenia;
  •  
  • Towar nie ma właściwości, o których      Sprzedawca zapewniał Klienta;
  •  
  • Towar nie nadaje się do celu, o którym      Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie      zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
  •  
  • Towar został wydany Klientowi w stanie      niezupełnym.
 
3. Wada prawna Towaru zachodzi wówczas, gdy Towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, gdy ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzeniu wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
 
4. W przypadku Konsumenta na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub podmiotu, który wprowadza Towar do obrotu, w zakresie swojej działalności gospodarczej, lub która przedstawia się jako producent. Sprzedawca nie ponosi jednak odpowiedzialności, gdy zapewnień tych nie znał, ani nie mógł ich znać, albo gdy zapewnienia te nie mogły mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży, a także gdy treść tych zapewnień została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży.
 
5. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.
 
6. W przypadku Konsumenta, gdy wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili wydania Towaru.
 
7. Jeżeli kupującym jest Konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego.
 
8. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.
 
9. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.
 
10. Konsument może, zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady, żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
 
11. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
 
12. Reklamacje dotyczące Towarów, mogą być zgłaszane:
 
a. na piśmie, na adres siedziby Sprzedawcy;
 
b. pocztą elektroniczną, na adres e-mail wskazany w potwierdzeniu złożenia Zamówienia.
 
13. Reklamacja powinna zawierać:
 
a. dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, opcjonalnie – adres e-mail i numer telefonu kontaktowego);
 
b. wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania;
 
c. numer Zamówienia, widniejący w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia;
 
d. oryginał lub kopia dowodu zakupu (np. paragonu lub faktury) może ułatwić złożenie reklamacji, ale nie jest niezbędny do jej złożenia.
 
14. Klient, realizujący uprawnienia wynikające z rękojmi, dostarczy wadliwy Towar, na koszt Sprzedawcy, na adres: ul. Świeradowska 70 50-559 Wrocław.
 
15. Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie czternastu (14) dni od dnia jej otrzymania.
 
16. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona, Sprzedawca zobowiązuje się wymienić wadliwy Towar na wolny od wad lub usunąć wadę w terminie czternastu (14) dniu od dnia zgłoszenie reklamacji przez Klienta.
 
17. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu płatności w terminie czternastu (14) dni, od dnia otrzymania odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania.
 
18. Jeżeli Konsument zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu (14) dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
 
19. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku (1), licząc od dnia stwierdzenia wady. W przypadku Konsumenta, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch (2) lat.
 
20. Powyższe przepisy nie wyłączają możliwości udzielenia przez Sprzedawcę gwarancji na zakupione Towary i Usługi, co przewiduje osobny regulamin gwarancyjny.
 

7. PRAWO ODSTĄPIENIA
 

1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.), Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów lub Usług zakupionych w Sklepie, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie czternastu (14) dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia odebrania Towaru przez Konsumenta) otrzymania Usługi. Do zachowania tego terminu przez Konsumenta wystarczy wysłanie oświadczenia, przed jego upływem.
 
2. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.
 
3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres: ul. Świeradowska 70 50-559 Wrocław.
 
4. Konsument zwróci Sprzedawcy Towar w terminie czternastu (14) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
 
5. Zwrotu Towaru należy dokonywać na adres Sprzedawcy: Ul. Świeradowska 70 50 – 559 Wrocław.
 
6. Sprzedawca, w terminie czternastu (14) dni, od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia Towaru, przy czym zwrot płatności nie nastąpi, do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania.
 
7. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.
 
8. Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru Sprzedawcy.
 
9. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
 
     
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz      nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta      lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  •  
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz      ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do      użycia;
  •  
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz      dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu      opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia      lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po      dostarczeniu;
  •  
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które      po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie      połączone z innymi rzeczami;
  •  
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania      dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane      w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po      dostarczeniu;
  •  
  • o dostarczanie dzienników, periodyków      lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  •  
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od      wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje      kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia      od umowy;
  •  
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są      zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło      się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od      umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie      prawa odstąpienia od umowy;
 
10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument, w znaczeniu przyjętym na potrzeby niniejszego Regulaminu (patrz: definicja „Konsumenta").
 

8. POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
 

1. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
 
     
  • Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo      Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić      z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest      bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się pod adresem:      https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
  •  
  • Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego      sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji      Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy      przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów      dostępny jest pod adresem:      https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
  •  
  • Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego      rzecznika konsumentów.
  •  
  • Internetowej platformy ODR dostępnej      pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
 
2. Niniejszy rozdział zatytułowany „Pozasądowe rozwiązywanie sporów" nie znajduje zastosowania wobec jednej kategorii osób, opisanych w niniejszym Regulaminie jako Konsumenci, tzw. „Przedsiębiorców na prawach konsumenta", która weszła w życie dla umów zawartych od 1 stycznia 2021 r. Wobec tego, dla wszystkich umów, rozdział ten stosuje się jedynie wobec podmiotów należących do tzw. kategorii Konsumenta sensu stricto.
 

9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
 

1. Klient, składając zamówienia, wyraża zgodę na przetwarzanie, podanych przez niego, danych osobowych, w celu realizacji i obsługi zamówienia, przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych osobowych, w rozumieniu art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), OJ L 119, 4.5.2016, p. 1–88.
 
2. Administratorem danych osobowych, przekazanych przez Klienta, podczas korzystania ze Sklepu, jest Sprzedawca.
 
3. Dane osobowe, znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy, nie są przekazywane podmiotom, które nie uczestniczą w realizacji Umowy sprzedaży.
 
4. Klient zgodnie, z art. 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), OJ L 119, 4.5.2016, p. 1–88 ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, może żądać ich poprawienia lub usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzanych danych osobowych.
 
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta.
 
6. Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatności zostały zawarte w zakładce „Polityka prywatności" na stronie Sklepu.
 

10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
 

1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania Umowy sprzedaży Towarów lub Usług znajdujących się na stronie Sklepu.
 
2. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą.
 
3. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronie internetowej Sklepu www.kwiatygaj.pl.
 
4. Aby móc korzystać z Usług Sklepu, niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do internetu oraz przeglądarki internetowej, umożliwiającej wyświetlanie stron www, jak również podanie adresu e-mail, umożliwiającego przesłanie informacji, dotyczących realizacji zamówienia.
 
5. Zakazuje się wszystkim osobom, w tym Klientom, zamieszczania na stronie Sklepu treści bezprawnych.
 
6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
 
7. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta, będącego Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
 
8. W razie gdyby którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu było lub miało stać się nieważne lub bezskuteczne, ważność całego Regulaminu w pozostałej części zostaje nienaruszona. W takim przypadku Strony zastąpią nieważne lub bezskuteczne postanowienie innym, które możliwie najwierniej oddaje zamierzony cel gospodarczy. Odpowiednio dotyczy to także ewentualnych luk w Regulaminie.
 


Załącznik 1: Formularz odstąpienia przez Konsumenta sensu stricto oraz Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta od zawartej umowy
 

Miasto: ___________, dnia: __________ r.
 
Konsument/Przedsiębiorca na prawach Konsumenta:
 
Imię i nazwisko: ________________
 
Adres: ________________
 
E-mail: ________________
 
Tel: ________________
 
Przedsiębiorca:
 
Nazwa: Kwiaty Rosarium
 
Adres: Ul. Świeradowska 70 50 – 559 Wrocław
 
 


FORMULARZ ODSTĄPIENIA PRZEZ KONSUMENTA LUB PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA
OD UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG
 



Niniejszym, działając na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.), w brzmieniu:
 


Art. 27 ustawy o prawach konsumenta
 
Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.
 


informuję o odstąpieniu od umowy, zawartej dnia _______________ r., polegającej na:
 

______________________________________________________________________
 

______________________________________________________________________
 

______________________________________________________________________
 

W związku z powyższym, uprzejmie proszę o zwrot następującej kwoty pieniężnej, wynikającej z odstąpienia od umowy: ______ zł (słownie: _________________________________), którą należy przelać na następujący numer rachunku bankowego: _________________________.
 
 



Z wyrazami szacunku,
 
 


__________________
 
(własnoręczny podpis Konsumenta/Przedsiębiorcy na prawach konsumenta)
PRAWA AUTORSKIE
Wszelkie prawa autorskie i prawa własności intelektualnej do serwisu internetowego i jego elementów, takich jak fotografie, rysunki, grafiki, tekst, a także inne treści (o ile nie zaznaczono inaczej) należą do firmy Golden Mayer II sp.z.o.o. Wszystkie znaki towarowe znajdujące się na stronie stanowią własność Golden Mayer II sp.z.o.o, chyba, że zaznaczono inaczej. Utwory znajdujące się na stronie mogą być wykorzystywane tylko zgodnie z zasadami wykorzystania materiałów. Wykorzystanie tylko do użytku osobistego użytkownika strony nie wymaga zgody Golden Mayer II sp.z.o.o.
KWIACIARNIA INTERNETOWA ROSARIUM WROCŁAW
Ul. Świeradowska 70
50 – 559 Wrocław
Telefony 501-645-308 oraz 501-276-186
email. sklep@kwiatygaj.pl
Stronę wykonała firma GoldenMayer.Pl
Wróć do spisu treści